Helgen (skulle publicerats för några timmar sen)

Fredag: Först skola ju, sen drog jag hem och gjorde varm choklad och pluggade matte. På kvällen hade jag skypedate med bebo, haha vi satt och gjorde typ pooldance och var ascoola. Åt kakor och drack mjölk också, HAHA.
Lördag: Vaknade vid 7 som vanligt, haha jag gör det varje dag av mig själv hur sent jag än somnar ?! Sen gick jag upp, käkade frulle, sen gick jag ut på en powerwalk i en timme. Superskönt! Sen packade jag & fixade mig innan vi drog till Ulvhäll i Strängnäs, det tog lite mer än en timme. Saknat mitt kära Knullvhäll ju! Där käkade vi kakor, bullar osv på afternoon tee och sen gick vi och bastade. Självklart går man ut i underkläder också på tillbaka vägen och alla är ute och stirrar, för de hade typ såhär utegympa, så kommer jag i underkläder och bah TJA. Sen skypade jag med baby medans jag fixade mig HAHAHHAHAH, videosamtal och allt.. Så stod man där med foundation över hela jävla facet + håret och ja. Sen vid halv 8 käkade vi middag och sen kaffe och lite så. Sen sleeptime.
Söndag: Vaknade vid 7, åt nötter och klädde på mig, gick och åt frukost (haha storsatsade, typ 4 mackor + två bakelser och melon, yeah grym tjej) sen var vi tvunga att åka för jag skulle rida. Red Mickel och det gick cp. En brud ramlade av och då ska min hästfan bli rädd och kuta iväg i typ 100 år. Kul. Och sen var han typ okoncentrerad i skänkelvikningarna osv. Efter det fick jag ta en Versace-Escada-Biotherm-dusch i bilen och byta om till tights och tjocktröja från ridkläder i bilen HAHAHAHHA för jag hade inte tid, så blev jag skjutsad till bebo. Vi gick typ på "promenad", hahahahah i 2 timmar. Och stannade vid en lekpark och red på grodor. Sen skulle han på träning :(  Haft en bra helg i alla fall! Nu: godis.. :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0