Om anorexin får tala

"Fet fet fet. Varför äter du så jävla mycket? Alla tycker säkert du är jättetjock, men de säger inget.. Och vadå att du är stark? Haha, herregud nej, du blev ju inte ens ett dugg sjuk så varför är du stark? Att vara stark är att låta bli att äta och det vet du ju. Varför äter du över huvudtaget när du inte behöver? Du är redan tjock varför äta mer då? Ingen är lika tjock som du, ingen har lika stor mage eller lika korta & tjocka ben, usch. Alla ljuger när de kallar dig smal, och det måste vara något fel på dina jeans för det är omöjligt att du har den storleken som det står att det är, jävla äckliga tjockis"

Folk undrade vilka tankar som dagligen rör sig i mitt huvud, varsågoda. + tusen andra tankar i samma spår.





Kommentarer
Postat av: fanny

hemskt hemskt hemskt är det där! tänker du fortfarande så, det verkade som om du höll på att bli bra? kämpa på, du ÄR stark, och jag längtar efter boken som du skriver, hur går det med den?

2012-05-08 @ 20:47:03
URL: http://tjockaste.blogg.se/
Postat av: Paulina

Martina, du är skitfin precis som du är! Du är absolut inte tjock eller något sånt!

2012-05-08 @ 21:26:27
URL: http://pelina.blogg.se/
Postat av: tillfriheten

Du är vacker tycker jag. När jag såg bilden här på bloggens framsida där du håller en katt så trodde jag du var modell eller nåt, du är verkligen en skönhet. precis så som du är. Glöm aldrig det

2012-05-09 @ 13:54:09
URL: http://tillfriheten.blogg.se/
Postat av: Emilia

Käma Martina. Du kommer klara det här och du är jävligt fin som du är!

2012-05-13 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0