Snart september!

Hahah fint :)
Hej kära läsare! Har varit med Mira idag, vi var i Vällingby. Innan vi åkte dit gick jag till Julia, vi bråkade ju som ni ser inlägget innan.. Dem skulle just åka iväg, hon satt i bilen men hon kom ut. Sen stog vi bara och kramades i en evighet typ, båda grät. Mina tårar bara sprutade. Det gjorde så ont. Jag älskar dig. Så nu är det löst och jag mår så jävla bra. I alla fall, köpte ingenting i Vällingby förutom ett par jeans.. Skitbra till hösten, lite brun/beiga är dem, kostade bara 200 och dem sitter verkligen superbra :) Mira köpte ingenting, men å andra sidan var ju hon och storshoppade igår så ja. Vi gick även in på Lindex och drev lite.. Haha Martina gillar att driva. ;)
Imorgon är det ju skola, det ska bli rätt så kul faktiskt.. Vi ska också ta skolfoto i veckan! Och vi har inte fått några läxor än så det är najs :) Uuuusch, vill inte tänka på alla prov osv.. Men det kommer gå det också. I veckan ska jag plugga rätt mycket, satsar faktiskt på mvg i allt i sexan! Får se hur länge det löftet håller i sig.. ;) Men ja, nu ska jag börja ladda upp en video från idag på youtube, kommer upp senare. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån är koftan??

2011-08-29 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0