Jag vill krossa det som krossat mig.

Jag är så jävla arg. Orkar inte vara ledsen längre. Jag hatar dig din äckliga anorexi. Ta dig i röven, försvinn. Jag orkar inte gå på dina äckliga lögner mer, orkar inte med din röst i örat hela jävla tiden, orkar inte ha dig sittandes på min axel. Det räcker med två år, det räcker med motgångar nu. Fyfan.
På ett danspass i en timme bränner man mellan 300-600 kalorier, BMI står för Body mass index, en tjej med normal förbränning i min ålder bränner 1 kalori i minuten i sittande läge, utan att röra sig, en tjej i min ålder behöver ca 2000 kcal om dagen, det skiljer 3,5 cm mellan varje jeansstorlek, promenerar man 5 km så bränner man ca 300-500 kcal, 1 gurka innehåller 99 % vatten, en näringsdryck (formitel) innehåller 300 kcal, 2 rutor mörk chokla innehåller 80 kcal, man bränner ca 1 kalori per situps man gör, lyssnar man på hög musik kan man bränna extra kalorier, man kan gå ner i vikt genom att vara ute i kylan, man kan laxera genom att överdosera tuggummi eller läkerol, fast en läkerol innehåller 2-4 kcal beroende på smak, 1 dl sockerfri saft innehåller 8 kcal, i portion lasagne innehåller 300-600 kcal, kroppen bränner kolhydrater först, sen protein och sist fett, LCHF är en diet där man bara äter fett och inga kolhydrater och går ner i vikt, annars finns det GI, där man minskar på kolhydraterna, sen finns det massa olika dieter som regnbågsdieten, barbiedieten, äppeldieten osv, storlek 24 i jeans är 61 cm i midjan.. Det är bara en hundradel av allt jag vet, är det normalt? 12 bast och kan allt om mat, vikt, träning osv.. Och det har jag kunnat i 2 år.
Äckliga äckliga äckliga ätstörning. Jag orkar inte med dig och din helvetes ångest. Om jag går upp en storlek nu så vad ska du göra åt saken, vavavavvava? Min storlek är inte normal i alla fall så skit samma. TAGGA
~ Och detta var utan ångest, DET är lycka, inte att känna magen gapa tom.
(Förlåt för.. Öh det här inlägget, behövde bara skriva av mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Martina, sjuk grej att fråga heheh, men snälla säg helt ärligt att det var HELT utan ångest?

2012-04-12 @ 10:57:58
Postat av: Ida

Kom in på din blogg av en ren slump. Blir ledsen och bekymrad av det jag läser :( Hade me ätstörningar i din ålder och vet hur det är. Kram på dig!

2013-12-14 @ 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0