Jag hjälper er.

Jag blir så ledsen när jag läser vad många skriver/säger. Jag blir verkligen det. Jag vet hur det är att inte vara nöjd med sig själv och hur det är att leva på falsk lycka. Jag har gått igenom detta helvete i snart 2 år nu, och jag tycker det är dags att jag får hjälpa er! Att leva med en ätstörning är inget liv. Jag kämpar varje dag, men det är så mycket bättre än för ett år sen. Det lönar sig att kämpa. De dagar det bara känns som att man inte orkar med, fortsätt lite till, orka lite till. Det kommer en dag då det känns lite bättre. Och ni som tvekar om ni ska äta frukost eller inte, ät. Skippar ni en måltid så blir det bara fler & fler, och sen är man fast. Man tänker "men just jag kan ju inte hamna där", det tänkte jag också. Och sen var jag där, så nära på att dö, så nära på att inte finnas mer. Är det värt det? Nej. Får nästan en tår i ögonen varje gång någon av mina kompisar klagar på er själva, ni är så fina, alihoppa är så extremt fina. Tveka inte att prata med mig om ni lider av en ätstörning/något annat problem, vad som helst! Mejla [email protected] eller lägg till mig på facebook, @Martina Brandt. NI KAN OCKSÅ KLARA DETTA! Keep fighting, you are strong.
Jag vet hur det känns att tro att lycka är perfektion, jag vet hur det känns att gråta tills tårarna tar slut, när kroppen skakar och man inte orkar mer. Jag vet hur det känns, tro mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm... men va du nära på att dö? D: vad va ditt bmi? mitt e 14 just nu och jag börjar fundera på att seriöst höja det till minst 16 men det känns såå onödigt samtidigt, menar finns dom med MYCKET lägre bmi och alla e ju inte döende precis! så om jag kan fortsätta sänka det utan att liksom dö.. varför inte? finns massa smalare människor, och jag vill va en av dom! samtidigt vågar jag inte.. ena dagen kan jag vara fast besluten vid att äta sen nästa få PANIK! :/ suck suck vet inte om jag vill bli tjockare känns så överdrivet att JAG ska hålla på när det finns värre... men vadå vad va ditt bmi och hur hamnade du på sjukhus? ok du kanske har skrivit det jag ska läsa alla dina inlägg nu har inte gjort det än kanske står där :3

2012-03-19 @ 21:56:56
URL: http://tjockaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0