Torsdag

Hej sötisar, hur mår ni? Känner verkligen att min uppdatering är kass, ska ändra på det! Kom nyss på massa grejer att blogga om också, så räkna med perfekt uppdatering ikväll + imorgon! Dagen har varit grym, pluggade matte med Kristin efter skolan och sen blev det middag i Vällingby, tog en caesarsallad, mysigt ju! När jag kom hem så tränade jag ett tag till massa bra musik & sen tog jag en dusch med massa jordgubbstvål, fräscht! Nu ska jag fixa mina naglar lite eftersom att jag & Kristin inte hann göra det idag. Puss!
Det får bli en osminkad bild från jullovet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tränar du så mycket du är ju typ pinnsmal redan?

2012-05-11 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0