20 grejer som hände i somras..

1. Var jag blondin!
2. Drack jag mjölk varje kväll..
3. Åt jag typ 2-3 glassar på hela sommaren.
4. Köpte jag massa nya kamerasaker, blandannat mitt fasta femtio! ♥
4. Var jag ute med båten i en månad i sträck.
5. Var mitt andra hem hos Julia.
6. Mådde jag bra.
7. Slutade i Trollbodaskolan.
8. Slutade med basket.
9. Bytte ridgrupp och hoppade över ett år.
10. Hade jag 3 bloggar: Den här med Julia, Projeto & Litenkamera.
11. Fotade jag som en jävla galning.
12. Drogade jag iste.
13. Var jag i Finland/Åland.
14. Vad jag på sjösportläger.
15. Var jag tillsammans md 3 stycken under sommarlovet.. ;$
16. Strulade jag med en kille vars pappa är Sveriges rikaste man, haha fett coolt..
17. Lärde jag känna massa nya kompisar!
18. Började jag i Engelska skolan!
19. Bytte grupp till 98-94 på kickboxningen!
20. Hade jag skitlite smink och läääääääääängre hår än nu.

Kommentarer
Postat av: Eleon

Men, om du nu "Strulade jag med en kille vars pappa är Sveriges rikaste man, haha fett coolt.." måste det ju vara Ingvar Kamprads son. Och han är ju rätt gammal eftersom Ingvar själv är 77! Lite skabb, du bruden!

2011-12-19 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0