5 saker om mig

Jag har typ skitsnabb förbränning (y)
Jag har många nyårslöften för 2012, det ska bli ett bättre år än hemska 2011!
Jag tror på spöken under sängen eller i garderoben.. Haha mamma får varje kväll gå upp och kolla i mitt rum så ingen är där :$
Jag failar alltid på prov. Var skitnära på VG+ på SO, men blandade ihop frågor, förstod en fråga fel på bilden så jag sänktes från ungefär VG+ där också, skrev datum på fel sida på svenskan en gång så fick VG+ istället för MVG, var ett halvt poäng från MVG på engelskaprocet och jaaaaaaaaa. Sjukt irriterande.
Många tror att jag är äldre än vad jag är, typ 97a. Tar det alltid positivt :D
Jag älskar magtröjor som är pösiga i ärmarna och går ner till naveln typ. Haha s.a.j.k.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-19 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0