Abercrombie & Fitch

En lite vintrig outfit passar ju bra på min blogg nu, haha. Många säger att jag har bra klädsmak och att jag ska göra flera klädkollage. Självklart ska jag göra det! Shoppar aldrig på A&F men ska absolut göra det någon gång, kläderna är ju superfina! Fast Hollister finns ju i Sverige så då går man dit istället och Hollister har ju också underbara kläder. Tycker själv att outfiten ovan var riktigt fin! Visst, det är inte billigt men det blir ändå billigare i längden då kvaliteten är sjukt mycket bättre. A&F's kvalitet är grym ju! :D Älskar koftan och den röda mössan. Fast jag tycker ändå att 500 kr för en liten mössa är för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0