Dag 8 - Vad tycker du om alla kända bloggar?

Foki. Hon är söt och så, skulle kunna bli modell! Hon gör extremt fina mobilskal och vissa av hennes kläder är också helt okej. Dock inte riktigt min smak + att hon säger att de ska vara billiga.. Sen kostar ett linne typ 600 kr. Då kan man ju lika gärna ta första bästa buss till Gina istället. Jag kollar hennes blogg ibland. Hon har en otrolig förmåga att få inspiration och ta reda på saker, och det är.. Coolt. Skulle också vilja ha den egenskapen. Hon skriver bra och fotar bra, sen är hon sjukt positiv! Ibland blir hon ändå lite för "snäll". Eller vad man nu ska säga. Som om hon är 70 typ och inte under 20 som hon nu är. Men jag gillar det lilla jag vet om henne.
Kissie. Har aldrig gillat henne och kommer aldrig att göra. Allt hon gör är fel. Folk berömmer henne för hennes självförtroende då så många hackar på henne.. Men vafan, vem kan inte sitta bakom en skärm och skriva massa liksom? Tvivlar på att hennes självförtroende är på topp om 100 pers kommer fram till henne i verkligheten också. Satsar pengar på att självförtroendet är jävligt lågt. Dessutom är hon sjuk i huvudet. Är det snyggt att gå runt som en pinne med två fucking bollar? Dessutom redigerar hon sig ännu smalare. Jävla idiot. Vem som helst kan se att det är redigerat eller att hon drar in magen eller vafan hon nu gör. Så jävla patetisk. Fortsätt ät din jävla barnmat, vi skiter i dig.
Kenza. För det första, otroligt söt! :D Älskar hennes hår. Hennes blogg är fin också, gillar hennes enkla design och header. Jättefin! Jag läser inte hennes blogg så ofta, tycker faktiskt inte den är så intressant. Men hon verkar ha ett roligt liv och göra mycket roliga saker. Sen verkar hon rätt vaken, alltså inte som alla andra bimbos i bloggvärlden. Så ja, inte så mycket att säga men inget ont om henne.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0