Jag är inte oskuld

Med lussebullar! Åt min första för i år nyss, mumma :) Åt middag också, typ kött och risotto. Sjukt gott. Sånt kan man ju unna sig när man är sjuk (y) Men allt bak är klart nu, skönt! Det blev jättebra. Kockostoppar, pepparkakshuset, lussebullar, mjuka pepparkakor, valnötsbröd, hjortronkakor och några randomkakor med pärlsocker på. Haha, fettofamiljen nästa? Nej men hela släkten kommer ju, sen blir det alltid över. Provsmakad såklart allt! Mumma. Nu ska jag typ se på tv ikväll, och imorgon ska jag träna. Och vila. Får se, beroende på hur jag mår om det blir skolan på måndag. Let's see that tomorrow.
Spex..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du haft sex? du sa ju förut att du var oskuld...

2011-12-17 @ 20:51:57
Postat av: Anonym

För din egen skull hoppas jag att rubriken inte har något som helst att göra med ditt sexliv...

2011-12-18 @ 14:36:14
Postat av: -

Du får nog förklara din rubrik lite bättre ;) ?

2011-12-18 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0