Lite av det jag köpte idag..

Sen köpte jag ju även massa ljus, lite julklappar osv.. Har dock inte köpt julklappar till kompisar, men det är lugnt för jag har bestämt att bara köpa till några, mina närmaste! Så det blir väl Saga, Moa, Mira och så. Inte som förra året när jag köpte till hela Sverige, haha.. Men blev jättenöjd med allt!
Kommer nog ha den här outfiten imorgon! Allt från H&M.. Strumpbyxor - tvåpack, 200 kr tror jag. Tröja - 99 kr. Shorts - 200 kr.
Närmare bild på tröjan från H&M
Annan tröja som kanske var lite förstor men det gör inget.. H&M 150 kr.
Ni vet den där tjocka stickade tröjan som jag visade i mina outfittips inför julen? Jag köpte en sådan, fast svart! Gina Tricot - 250 kr.
Blev nöjd med allt och så. Köpte ju mera men orkar inte fota och ta kort, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0