Lördag den 17

Tog nyss en promenad till Åkis med pappa. Köpte saffran, halstabletter och tuggummi. Vi ska ju baka, så ska hjälpa till snart. Åh hatar att vara sjuk. Jag orkar inte. Inte innan jul och jullov. Just nu sitter jag i alla fall och garvar sjukt åt en kommentar jag fick nyss. Fick expertråd, hahahaha.. Jag skrev ju att det inte gick bra, för att Brolle gick in på spåret 24/7, och herregud jag vet att man ska sitta ner i en galoppfattning.. HAHA. Jag dör vad kul. Skriver en roman i onödan. Men tack för tipset, fast det brukar inte gå sådär, som jag skrev också. Aja, visar dagens outfit lite senare, nu ska jag deppa för att jag är sjuk och ta något att dricka. Puss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa att du hade 150 läsare, du har bara 2 visningar på ditt youtube klipp....:O

2011-12-17 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0