My friday, saturday and sunday

Gah, det är fredag imorgon! Sjukt skönt. Fast jag slutar 15.10 vilket är min senaste dag men ändå. Har klassråd, bild, engelska, svenska och sist so. Klassråd är ju chill, bild är enkelt, engelska ska vi ha prov som är superenkelt, svenska är alldeles för enkelt, och på so:n gör vi typ bara veckans nyheter och snackar. Så det är ändå en rätt så skön dag. 17.15 ska jag vara på gymmet med mamma. Det blir bodyjam. Rätt så nice. På kvällen slaggar min underbaraste Moa hos mig, jag saknar dig enormt! Vi kanske drar ut eller hemmakväll med film och latte, myyys. Sen på lördagen ska jag julhandla i stan med familjen och så. På söndag ska jag träna, antingen hemma eller låååång powerwalk. I don't know. Sen träffar jag underbaraste igen. Rolig helg!


Kommentarer
Postat av: Atena

Nice blog, love it! ;) ♥

2011-12-08 @ 21:27:06
URL: http://anotherme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0