Mysfaktor 1000

Hej på er, har inte uppdaterat så bra idag men har inte hunnit helt enkelt. Vaknade runt halv 11 av att min morbror ringde och frågade när de skulle komma på nyår, haha.. Då gick jag upp och gjorde värsta frukosten som jag blev helt proppmätt på. Efter det gjorde jag mig iordning och sånt. Sen vid 12-tiden kom pappa och hämtade mig, sen åkte vi till Bromma Blocks och åt på restaurang. Jag åt sallad med rökt lax. Därefter drog vi till Expert så jag fick känna och klämma på min blivande kamera, haha. Önskar att jag fick den nu, men mamma och pappa har tydligen fått för sig att det är bra att längta till något och inte bara få hela tiden..? Så ja. Sen köpte jag strumpbyxor till på lördag och sen skjutsade mamma mig till Saga. Där åt de lite frukost (de är skitlata och vaknar sjukt sent) Och sen drog vi in till stan och så. Kollade på Hollister. Lite synd att jag inte kan köpa jeans där för de är förstora, annars skulle hela min garderob varit full av de jeansen! Saga köpte i alla fall lite grejer där, sen drog vi bara runt lite. Och sen drog vi till Donken, de åt & jag tog en latte. Sen tog vi tuben till Vällingby och nu kom jag nyss hem. Har satt på mig myskläder och tänt ljus, mysfaktor 1000!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0