Nu ska jag göra något som är roligt - Plugga

En fin hest

Hej! Det känns faktiskt lite bättre nu. Det värsta är att det svänger så fort. Det är jobbigt, men det känns bättre idag. Många som frågat och jag tror jag ska berätta varför jag mår dåligt. Tror faktiskt jag ska göra det. I skolan hände värsta dramat! Min skåpnyckel kom bort så vaktmästaren skulle knippsa upp skåpet med en stor tång, men det gick inte.. Så han fick försöka lirka in en grej, det gick inte. Han hammrade, det gick inte. Sen hämtade han typ världens största borr och stod i 20 minuter och sen öppnades låset! Blev överlycklig, haha. Men skolan gick bra i alla fall. Gympan var rolig eftersom att vi körde kickboxning. Fick en fråga om det också, jag går på kickboxning hos Sportgarden, det är superbra! :) Kan tyvärr inte berätta var eftersom jag inte vet vem du är.. ;) Nu ska jag göra en superrolig sak - Plugga till SO-prov. Aja, får tänka på pengarna jag får om jag får B eller A. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0