Nyårslöften!

* Höja mig ännu mer i skolan. Få A i det som jag har B i, hålla mig kvar i de ämnen som jag har A i, och höja mig i bild & matte, då kommer jag ha toppbetyg typ.. Sen måste jag verkligen räcka upp handen mer. Då har jag ju klockrent A i flera ämnen till. :D
* Inte shoppa så mycket. Alltså, min garderob sprängs snart.. Och så har jag mest onödiga saker. Ska börja spara mer pengar och sluta slösa så jävla mycket. Och göra något mer vettigt med pengarna.
* Sluta helt med nagelbitandet. Har kommit en bra bit på vägen, men ibland har jag fingrarna i munnen ändå och det är så jävla äckligt. Så jag måste verkligen sluta helt! Har ju nästan slutat men ändå.
* Ha ett jävligt kul år! Det ska bli bättre än 2011, för sämre är det svårt att bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0