Sanningar om mig

Jag har en egen hemtelefon på mitt rum..
Folk tror att jag kaxar på facebook men allt jag säger på facebook kan jag säga i verkligheten också. Är inte en sån som gömmer mig bakom skärmen.
Jag har alltid haft bra självförtroende. De få gångerna jag inte har det, så är jag alltid jävligt bra på att visa det utåt i alla fall.
Jag har lätt för att få känslor för killar men sen att bli kär långvarigt har jag skitsvårt för. Har bara varit kär på riktigt 2 gånger.
Hatar folk som blir sura för ingenting, skitsura. Och sen säger ingenting i telfon. HAHA, garvar som fan åt sånt.
Jag älskar kaffe! Fast det visste ni nog redan.. Hehheh :$
Jag har höjt mig i skolan det här året. Matte också faktiskt, fick B på senaste provet och jag suger egentligen på matte. Stolt brud, haha!
Älskar lugna låtar.
Jag önskar mig typ bara kamerautrustning i julklapp, HAHA fotonörd.. :$
När det blir pinsam tystnad om jag är med killar brukar jag vara den som först börjar snacka, eller så börjar jag asgarva. Har svårt för att skämmas för mig själv vilket är bra :D
Jag älskar mina mjukisbyxor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0