Start again

1 - Skriv lite om dig själv
2 - Smink du använder
3 - Alltid i min väska
4 - Skriv din önskelista
5 - Vilka bloggar följer du?
6 - Dagens Outfit
7 - Vad har du gjort idag?
8 - Vad tycker du om alla kända bloggarna?
9 - Min familj
10 - Dagens Outfit
11 - Något du ångrar
12 - Mina bästa vänner
13 - Det här åt jag idag
14 - Mina rädslor
15 - Vad har du gjort idag?
16 - Planer inför nyår
17 - Planer inför jul
18 - Den här veckan..
19 - Ditt senaste köp
20 - 3 favorit väskor
21 - Vad är kärlek?
22 - Min bästa sommar
23 - Det här år jag idag
24 - En bra låt

Jag heter Martina Brandt som nog alla vet. Jag är 12 år, alltså 99:a vilket typ ingen tror. De flesta tror att jag är 97:a typ. Just nu mår jag inget vidare men kämpar på ändå. På min fritid går jag på kickboxning, ridning och vårterminen börjar jag på dans, hiphop-street med min fina vän Mira! Har dansat mycket, men slutat och börjat men nu ska jag fortsätta i alla fall, för jag blir glad av att dansa. Kickboxningen går det riktigt bra i, tränar med.. Ja, de flesta i min grupp är väl 97:or-94:or. Så det är bra! Ridit har jag gjort i ca 4 år, och ska nu byta stall. Även i ridningen går jag i en grupp där folk har ridit 5-6 år. Så det går också bra. Min allra bästa vän heter Moa Bertilsson. Vi träffas ungefär 3 gånger per vecka och har alltid sjukt kul. Henne berättar jag allt för och jag litar på henne till %. Min andra allra bästa vän är Saga. Vi är just nu inne i en svacka då vi tjafsar mycket men vi håller ihop för det, för Saga är sjukt underbar och jag kommer aldrig släppa den bruden! Jag går i Engelska skolan som är sjukt bra. Jag satsar mycket på skolan och har bra betyg. Jag tycker även om att ha snygga kläder och shoppa, fast jag hatar att spendera pengar. Min favoritmat är ceasarsallad, skaldjur osv. Supergott. Det var nog allt om mig.

Kommentarer
Postat av: moa :-)

Hoppas det är okej om jag lånar din 25 dagars :-)

om du gjort den själv alltså, ville bara säga att ja lånade den :-)

2012-01-11 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0