A = 100 kr

Så sjukt mysigt med julgran i rummet och adventljusstak i fönstret. Julkänsla på hög nivå! Sitter och chattar med Mira, vi är kompisar igen. Det är sjukt bra. Sen ska jag säga upp mig från VRS imorgon, börjar på Säby ridklubb efter jul! På söndagar, inte bästa dagen men det funkar. Sen fick jag även A på mitt svenskaprov så jag ska ju få 100 kr. Vet inte vad jag ska göra av de.. Haha, jag var den enda av alla 6:or som fick A. Haha. Men annars har dagen flytit på. Sitter med latte nu i mjukiskläder.. Har glömt plugget i skolan. Men jaja, får köra det på onsdag. Nu ska jag kolla upp hiphopen, ska ju ta upp den igen! Har saknat att dansa hiphop street. Sjukt roligt. Sen har jag träning ikväll.. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0