Alla dricker glögg nu

Hej, kom nyss hem.. Vi ska ju åka snart till gästerna för de bor rätt långt bort och så, så behövde åka hem. Nu messar jag bara lite med Ludvig typ, rawr :$ HAHA. Men Moa och jag har haft en bra dag! Hon kom hem till mig så lagade pappa typ pasta till oss för att han ville att jag skulle "äta ordentlig mat och en pra portion".. Sen skjutsade han oss till Vällingby. Vi gick runt massor och Moa köpte typ 100 plagg. Jag köpte en tröja på Gina bara, visar den sen. Sen försökte vi hitta jeans till mig men alla var antingen förstora såklart och Kappahl har liksom bara fula jeans för typ 5 åringar.. Lyckat. Sen tog vi en fika på Waynes också, varin latte såklart. Och snackade massa tjejsnack. Behövdes. Har haft en skitbra dag, älskar dig Moa Bertilsson! Nu ska jag gå och fixa mig så vi kan åka sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0