Frågor

1. Vad är ditt mellanamn? Alice & Ewa.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Alltså inte det jag heter, men kommer inte på något bättre..
3. Är du i ett förhållande nu? Nej.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? Felix.
6. Får man fråga varför det tog slut? För att världen är full av idioter :').
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Saga tror jag, eller Moa.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med kompisar på kvällen typ, eller tränar.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? I taket lyser stjärnorna kommer alltid vara min favoritfilm.
11. Har du haft sex med fler än 2? Nej.
12. Hur många har du strulat med? Haha många.
13. Har du testat droger? Nej
14. Röker du? Nej
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Ja
17. Hur mår du idag? I'm fine.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Jag har ju öroninflammation haha, så det är ju 3 tabletter just nu. Men jag tar för en annan sak också.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var säkert med mitt lilla fjortisgäng.
20. Bästa minnet från sommaren? Sommaren var så underbar, men typ Åland tror jag.
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Frankrike.
22. När var du där? Typ 2 veckor sen
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Alltså det spelar ingen roll. Fast utländska är mer charmiga, oftast :$
27. Ser du fram emot någonting just nu? Mamma fyller år imorgon.. Haha. Och typ julafton.
28. Sköter du skolan? Yesbox.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Asså jag hade typ 70 % frånvaro för jag mådde så dåligt, men jag hade bra betyg. Eller hade inte betyg då men nådde målen i allt och nådde målen i hög grad i svenska, idrott, bild och hemkunskap.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? A.
31. Vilket ämne var det? Swedish.
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, typ halva skolan fick ig för att läraren är dålig.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. Anser du dig vara intelligent? I skolan är jag väl rätt så smart, utanför skolan är jag 100 % blondin.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag var liten
36. Vilken va den värsta tiden då? 2011 har varit hemskt, förutom sommaren.
37. Har du mått jättedåligt någon gång? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja
39. Har du haft sömnproblem? Ja
40. Hur ofta gråter du? Rätt så ofta
41. Vad gör du när du mår dåligt? Typ snackar med nån eller lyssnar på musik.. Haha.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Föräldrar eller kompisar.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej.
44. Vilken klass går du i nu? 6E, bästa klassen.
45. Vilken skola? Engelska skolan
46. Har du varit otrogen någon gång? Typ i ettan haha.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Yes, i ettan.. ;)
48. Är du stolt över dig själv? Ibland, ibland inte.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag skiter i vad andra tycker om mig.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är jättesmal typ.. Eller att jag är söt, HAHA.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja typ
52. Cider eller öl? Cider
53. Har du några talanger? Ja, det har väl alla?
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Har inga syskon.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Typ runt 11 ikväll, är inte hemma <3"
57. Hur lång är du? Nånting över 160 tror jag.
58. Hur mycket väger du? Väger mig aldrig så jag vet inte.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Typ xxs/32 fast det finns fan aldrig.. Så om det inte finns tar jag ju xs/34 :')
60. Har du svarat ärligt? Yesman.
Haha, shexig.

Kommentarer
Postat av: vos sabes quien yo soy

que " världen är full av idioter" ? soy un vuludo ahora o que? solamente te dije el verdad? que querías? Debí te mentir?

2011-11-23 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0