Jag hatar att jag hatar mig, är trött på att vara trött.

Bjuder på en liten småsexig bild från i april. Haha, c00lingen taggar till! Okej, är hemma nu. Ska berätta om resan sen, visa MASSA bilder, berätta allt sjukt som hände där, visa vad jag köpte, mina outfits under när jag var där.. Ska visa er allt imorgon/övermorgon. För ni har missat så sjukt mycket. Haha. Men jag hoppas ni gillade mina tidsinställda som jag gjorde medan jag var borta. Kanske inte så roliga inlägg men alltid något. Shoppade inte så mycket men är nöjd med det lilla jag shoppade. Bla. Escada parfymen, älskar! Och lite kläder, blusar, chinos osv. Men visar somsagt er imorgon. Nu ska jag leta reda på den där jävla mobilladdaren som jag säkert glömde på hotellet ändå och sen sova. Imorgon ska jag träna, städa rummet, packa upp och dö. No kidding. Känner såååå mycket för att dö ett tag. Mitt öra har lock. Haha. Man märker att jag är trött nu. GODNATT SKÅNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0