Många har frågat

Paris!

Många har frågat "vad har du gjort på halsen?" osv. Och igår frågade Elina (från åttan som sover över mig på rasterna) om jag kunde berätta. Och eftersom att så många frågar så ska jag berätta. Jag har opererat mig, eller det har jag gjort flera gånger men det här var min första operation. Tror jag var 8-9 år ungefär. Det var såhär, att när jag låg i magen på min mamma, så skulle jag fått en tvilling, men den blev inte färdigt utvecklad så den satte sig typ i min kropp istället. Haha, inte hela kroppen men liksom ni fattar.. Sen när jag var typ 8 så blev det en stor bula på halsen. Och det tog ett år innan läkarna kom på vad det var. Jag gjorde punktioner med stora sprutor rakt på den där jävla bulan som gjorde sjukt ont, den varade och gjorde ont hela tiden. Sen gjorde jag operationen, fick sova på sjukhuset och hade en slang genom halsen som var vinröd av blod. Mys. Sen sydde jag och fick värsta ärret som är över hela min hals, så alla frågar typ. Och så jävla jobbigt haha.. Men nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0