Min dag!

Haha, bild från nyss.. Gillar att mina ben ser helt fucked up ut. Aja :) Dagen var rätt bra. Höll seriöst på att dö på morgonen och bussen, ville bara att någon skulle skjuta mig.. Men det blev bättre när jag kom till skolan och träffade mina underbara vänner. Jag älskar min klass, jag älskar de fantastiska brudarna i min klass. De gjorde mig på bättre humör, och jag trodde aldrig jag kunde garva så mycket när jag egentligen var så jävla ledsen. Men vi hade gympa först, man skulle vara i grupper så jag var med Saga, Catherine och Diana. Haha, oväntad grupp eller? ;) Man skulle göra massa övningar och min gympalärare pepprade mig med "Very good", "Super Martina!", osv osv.. Haha. Den lektionen gick bra. Sen hade vi livskunskap vilket jag inte gillar så mycket.. Idag var det extra tråkigt för vi hade typ lärarassistent för vår lärare var sjuk. Och jag gillar vår riktiga lärare bättre så ah. Men det gick okej, var inte så värst jobbigt/svårt. Sen lunch och det var så jävla äckligt. Fick i mig lite i alla fall. Efter lunchen hade vi SO vilket inte heller var så svårt, jag passade såklart på att fråga om månen verkligen var gjord av ost. Liksom, man vet ju aldrig? Haha. Sista lektionen var matte, fick även tillbaka mitt prov och blev sådärnöjd. Var jättenära på att få ett högre betyg än det jag fick, hade typ bara ett litet slarvfel innan jag skulle fått mer. Så det var lite trist. Var sjukt trött på lektionen så den gick väl sådär. Sen packade jag mina saker, snackade lite med Saga, sen drog jag på bussen, träffade Moa och drog hem till mig. Vi gjorde ju latte, flummade som fan.. Alltså har inte flummat så mycket sen.. På länge. Förutom på lunchen idag, gah. Meheheh :D. Men ja, chilleftermiddag men det var skönt. Och bäst att träffa sötnosen igen! :) Nu ska jag dra till min ridning om ca 10 minuter så ska fixa lite saker. Puss!

Kommentarer
Postat av: olivia

var gärna med i veckans blogg :)

http://oliviiajonsson.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-08 @ 20:09:48
URL: http://oliviiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0