Roliga samtal igår..

Jag och Saga sitter i matsalen..
Saga: Alltså dem här päronen var fett äckliga.
Jag: Jag vet, skitäckliga! Kan jag få det?
Saga: Nej.
Jag, Jacinta och Catherine väntar på tuben..
Catherine: Martina, är inte det där vår mattelärare?
Jag: Jo det är det fan! Vad gör hon här?
Catherine: Eller nej, hon är inte så smal!
Jag: HAHA Catherine, nej hon är inte världens smalaste precis..
Jacinta: HAHAHAHAHHA, Martina, tänk dig och vår mattelärare stå bredvid varandra?
*Alla börjar asgarva*.

Pussel (min katt) kommer in i vardagsrummet och jamar som fan..

Pappa: Och vad fick du luft ifrån, Pussel?
Jag: Antagligen lungorna.. Eller har katter lungor?
Pappa: Klart de har!
Jag: Men det kunde väl inte jag veta? Jag kanske trodde de var som kor, för de har ju inte lungor?
*Pappa tittar konstigt på mig.*
HAHAHHAHA ni fattar inte hur kul det var..

Gammal bild på mig och Saga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0