Sjuklingen

Haha, älskar dig sjukt! Gammal bild som satan.

Godmorgon på er! Hur mår ni? Jag har ont i halsen och är förkyld så jag stannar at home today. Lite skönt faktiskt, men samtidigt vill jag ju inte missa nåt i skolan.. PROBLEM! Haha, nej men det klart jag ska vara hemma om jag är sjuk liksom. Men imorgon blir det school.. :) Har nyss ätit lite, tog latte och macka. Har typ aldrig tyckt frukost varit så gott förut.. Haha, har ingen aning om varför. Men idag var det bara mums. HAHA. Så idag blir det chilla och plugga, sen kan jag inte gå på min träning för jag ska till BUP så ja.. Men skulle nog ändå inte gått för jag har ju ont i halsen. Men ja, nu ska jag försöka sova lite, bara det att min kattjävel tar upp hela platsen av min säng! Får försöka avlösa min trötthet på nåt annat sätt.. Så vi hörs lite senare med något kul, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0