Torsdag

Får skjuts idag så ska åka om typ 45 minuter. Skulle kunnat vakna för typ en kvart sen egentligen men jag vaknade typ halv åtta av att jag tänkte på saker jag inte borde. Aja, livet går vidare. Idag har jag 5 lektioner, börjar 09.15 och slutar 15.00. Sen ska jag träffa min underbaraste Moa. Fan vad fin hon är. Fan vad jag behöver henne. Och fan vad jag älskar henne. Så räkna inte med någon vidare uppatering förens ikväll. Inte i helgen heller, imorgon slaggar Moa hos mig och på lördag ska jag och Moa säkert göra nåt kul, säkert träffa några speciella killar.. ;) Och på söndag fyller ju mamma år. Tänker fan heller ta mer skit nu, det är motgångar som gör en starkare. Nu kör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0