Ändrade planer

Skulle ju träffa Elina och Saga idag men istället ska jag träffa Saga senare, tror jag. Annars har jag tränat idag igen, duktig brud! Right? Haha. Ska plugga lite matte nu tror jag. Har ju matteprov imorgon. Men jag är ju bäst så det kommer nog gå bra! Det är ju algebra som jag inte behöver öva på, det är jag faktiskt bra på. Men geometrin kan jag ju i alla fall kolla igenom, men det ska nog inte vara några problem.
Imorgon är det skola ju, sen ska jag träffa min underbara brud Moa, som käkar hos mig och kollar på min träning på kvällen! :D På tisdag är jag ledig, eller hela skolan är det.. Då har jag utvecklingssamtal. Tror jag ska träna den dagen, vet inte. Sen slaggar Saga hos mig! :D På onsdag är det "Operation Workday", så jag och Saga taggar till min pappas jobb, och shoppar på lunchen! :D Najs. Sen träning på kvällen. Sen torsdag, inget planerat faktiskt. Skola då. Tror jag träffar någon sen. Fredag, träffa någon kanske? Haha. Eller fika med mamma som jag brukar göra lite då och då, coffeetime! Sen helgen blir det nog träning och kompisar, höstlov också! Najs vecka, ser fram emot den! :) Vi hörs lite senare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0