Det är inte bara mörker.

Söndags.

Okej, jag ska rycka upp mig. Ni ska inte behöva lyssna på sånt här. Jag ska verkligen ta tag i livet och kämpa nu. För jag vill kunna leva ett normalt liv och slippa den här skiten. Som min mentor sa till min mamma "hon är så mycket bättre än hon tror, jag är så glad att ha henne som mentorselev." Jag är så sjukt bra. Jag är bäst. Måste bara inse det.
Har planerat helgen i alla fall, kommer bli asnajs! På fredag blir det först skola, sen köpa ny ridhjälm och kanske lite annat ridgrejs, sen hem till Saga och förmodligen spendera kvällen där :D På lördag ska jag på ett extra kickboxpass, så sjukt roligt! Sen på kvällen kommer gäster och vi äter middag. På söndag har jag tänkt gå ut och springa om jag orkar ta mig upp ur sängen.. Haha. Och sen kanske träffa någon, eller plugga. :) Så helgen kommer bli najs! Har även öppnat mitt fönster, "moffat" till alla kuddar och borstat tänderna riktigt länge. Känns mysigt. Sen så har jag valt kläder till imorgon. Ni får nog se för jag har ju inte visat dagens outfit på länge. Men jag tror det blir rätt schyst att gå runt i de kläderna. Haha. Vi hörs mer imorgon, lovar att blogga intressant då! :) PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elin Eklund

Men åh va jobbig du ääär. du skulle träffa mig på fredag ju, vi har inte träffats sen i somras mopedförare :o

2011-10-12 @ 22:19:02
URL: http://skrattkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0