Good things in my life

- Mindre än två veckor till Frankrike! Det ska bli skitskönt med höstlov, att bara vila ut i en vecka. Dessutom drar jag och familjen till Frankrike! Åh, längtar massor!
- Att shoppa mycket. En galen shoppingdag med massor av kassar i handen. Speciellt om det är rea, och man kan köpa mycket utan att göra av med alltför mycket pengar. Och om man hittar grejer man verkligen gillar och använder mycket. Big hiss!
- Cubus. Gillade inte Cubus så mycket förut men har börjat handla mer och mer där nu. Har blandannat köpt min favorittröja därifrån, och några snygga jeans. Hittar alltid snygga grejer där, rätt billigt också! :)
- Iphone. Okej, det kanske säger sig själv men jag vill göra en hiss för Iphone. Sjukt underbar på alla sätt. Skulle aldrig klara mig utan dig, min underbara mobil :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0