I'm fucking you tonight

Jag efter duschen, haha.. ;) Ändrade färgton så man inte skulle se min utväxt, dags att färga igen? Huh.

Har nyss duschat somsagt, plattat håret, borstat tänderna, tvättat bort sminket osv.. Skönt! Har även fixat te, som jag typ gör efter varje träning? Men mumma. Det är så gott. Träningen gick bra idag, fast det var grymt jobbigt! Flåsade som en svettig gås och de i receptionen bara garvade.. Haha :$ Men det gick bra i alla fall. Imorgon är jag ledig! Ska inte göra någonting på förmiddagen, eller kanske ha ett hemmaspa och sova uuuuut! Grymt. Sen klockan ett ska jag vara i skolan och ha utvecklingssamtal. Rätt najs, hoppas jag får mycket beröm! ;) Haha, nej men min mentor sa ju till min mamma att hon är jätteglad att ha mig som mentorselev osv.. Så jag tror det ska gå bra! Efter samtalet ska jag somsagt träffa Saga, Felix och Natta också tror jag.. På kvällen ska jag och Saga stalka energidrycker och ha det mys! Vi drar nog ut på kvällen också, och inte dygna.. Vi ska ju upp tidigt på onsdag för det är Operation Workday, och jobba på pappas jobb! Typ fixa kaffe till personalen, städa på lagret osv.. Haha, chill! På lunchen blir det lite shopping i Bromma Blocks. Ser fram emot de här två dagarna, med min sausage! Nu blir det här inlägget värsta konstigt, så jag avslutar med en stor fet PUNKT.



Kommentarer
Postat av: Moa

har du slutat att vara med julia giden nu helt plötsligt elr ?

2011-10-24 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0