Massor att göra!

Bild från några dagar sen..

Gash, jag har sjukt mycket att göra ikväll! Har nyss valt kläder & fotat min outfit till imorgon, som ni får se imorgon. Haha. Men ska ha enkla kläder i alla fall, mjukisbyxor som typ alltid på fredagar och rätt snygga till överdelen. Vad ska folk tror om mig när jag går runt i mjukisbyxor två dagar i veckan i skolan? Haha. Men det är sååå skönt! Dessutom slutar jag sent på fredagar så vi skyller på det. Men över till allt jag ska göra - Jag måste göra klart min superlånga svenskaläxa till imorgon, är typ klar med hälften! Jag måste duscha och platta håret, tvätta bort smink osv.. Städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag igen! Svara på mail av er söta läsare, alltså en fullsmäckad kväll! Kanske borde tänkt på det lite tidigare idag, haha. Men nu får det bli så! Om jag inte uppdaterar mer idag så säger jag godnatt nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0