Morgon

Bild från stallet igår, love you Brolle. ♥

GODMORGON!
Haha, gillar att skriva "hejfrasen" med stora bokstäver.. Eller ja. Haha. Har fetaste sovmorgonen idag! Så tar bussen 08.50. Det kallar jag soft. Haha. Har fem lektioner idag, sen ska jag träffa Elin, och säkert någon mer. Känn på den sötnos.. ;) Hehe, vår humor. Det här inlägget blir ganska tråkigt men whatever. Gör nog något tidsinställt under dagen och till kvällen, för jag kommer inte kunna blogga på eftermiddagen som jag brukar. Så känn er hedrade! Haha. Igår kväll fixade jag även Photoshop Elements 10! Så nu blir det bättre än mitt förra, som var 9:an. Okej, kanske inte så stor skillnad men lite ändå! Nu ska jag inte babbla, ska börja göra mig iordning och knalla iväg till bussen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0