My clothes on thursday

Lite mobbade bilder. Men det här hade jag på mig idag. Jeans från Crocker, linne från Peak Performance, och stooor, mysig tröja från Gina Tricot. Till det Uggs och en röd höstjacka bara. Rätt så soft. Haha, fast tröjan är på tok för stor för mig! Men det funkar ju.
Så nu har jag pluggat också. Kan nästan allt redan! Sen om jag pluggar lite på lördag så sitter allt. Då blir det nog C, minst på provet. Och det är väl helt okej. För jag ska inte satsa på NO. Sen på nästa prov kanske jag får B och sen kanske jag når mitt A. Men jag tror jag kommer få typ C. Imorgon får vi veta provsvaren på engelskan & svenskan också, alla tror att jag kommer få A. Jag tror jga kommer få F. Ojojoj, självkänslan är ju på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0