Sanningar om Mira!

Ja, alltså jag gör alltid sanningar om mig själv men här kommer lite om min bästavän Mira! :D Dessutom bjuder jag på en gammal bild på oss! Mindre fin mig på då.. Haha, döda mig inte bästis..

* Mira kommer aldrig mer dricka varm choklad efter vad som hände när hon följde med mig ut till båten! Haha, hela hennes tunga typ gick sönder, det blev sprickor i den och hon kunde knappt äta någonting..
* Mira är fett social och snackar mycket, vilket är positivt!
* Hon rider i Järfälla!
* Hon har jäääättesexiga & snygga ben!
* Hon har haft ganska många bloggar.
* Hon har en skön klädstil och hittar alltid kläder som passar henne.
* Hon går sin egen väg och är sig själv, STORT +!
* Hon är väldigt nyfiken, om man säger "Vet du vad som hände idag?" till henne och sen inte vad som hände så är det typ som att mörda henne..
* Hon har ett tix, att hon alltid måste dubbelkolla! Om vi ska gå någonstans så måste hon alltid "har vi glömt nåt?". Men det är bra, för jag är så himla slarvig!
* Mira säger "eller nånting" HELA tiden! Haha, så söt. :)
* Hon är allergisk mot kyckling och avskyr fisk, sen är hon väldigt matkräsen. vilket leder till att hon inte äter så mycket förutom pasta typ. HAHA. ♥
* Hon gör alltid sönder sina mobiler.. Hon vill inte ha en Iphone för den kommer gå sönder första dagen typ.. Ni ska se hennes mobil med alla repor på, måste fan fota den nån gång!
* Hon är ALDRIG försenad. Hon är alltid punktlig, kommer typ alltid prick. Haha.
* Hon har ett väldigt annorlunda utseende & är skitsöt!
* Hon har stora, fina ögon.
* Hon tycker att mina bröst ser ut som äpplen medan hennes ser ut som vulkaner. HAHA hon säger det typ hela tiden om vi shoppar eller om hon slaggar hos mig..
* Hon har bloggat väldigt länge på olika bloggar.
* Hon är skitglad att vi är bästa vänner, vilket jag också är överlycklig över såklart!
* Hon är världens bästa vän. Men akta er, hon är min!

Har typ 1000 mer saker att säga men orkar inte rabbla upp allt. Men kika in här många gånger under dagen för jag ska blogga superbra idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0