Teresa Fidalgo

"Hej. Jag heter teresa fidalgo. Idag är det 26 år sen jag dog. om du inte lägger ut detta på din facebook, kommer jag att sova med dig föralltid. Om du inte tror på detta googla upp mitt namn. du kommer se"
Mira skrev det på facebook och jag googlade såklart upp hennes namn. Men jag tror inte på det här. Herre gud varför sitta och spela in ett videoinlägg när man håller på att dö? HAHA. Shit vilken bullshit. Men ändå vågar jag inte titta på videon som finns på youtube.. Någon som sett den? Vad händer i den?

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har inte sett den för jag gillar inte spöksaken , men min pappa såg den och det var något att en tjej och en kille satt i en bil , och sen plockar dom upp någon random person, som säger ..... ser ni den där vita pricken? det var där olyckan hände.Någon skriker och vips så voltar bilen.

Sen stog det typ ... Teresa Fidalgo dog i denna bilolycka.

2011-10-03 @ 18:32:28
URL: http://mollyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0