Veckans app!

Underbar app. Man tar en bild, och kan lägga till massa fina effekter. Kvaliteten blir mycket bättre och effekterna är super, jättefint ljus osv. Älskar appen! Använder den mycket till egobilder *skratt* men även naturbilder osv.. Fast jag fotar ju mest seriöst med min underbara systemkamera, men om jag är ute och ska ta en bild på naturen med min Iphone använder jag ju instagram. Den är högt placerad på App Store:s topplistor, alla har den. Man är fett efterbliven om man inte har instagram. Till och med min mamma har den liksom.. Haha. Ta emot dissen mamma. Nej men, kärlek till den här appen.. ♥

Kommentarer
Postat av: Foki

Hej Martina! Du inspererar mig med din blogg! Jag bloggar ju själv så jag vet hur tufft det kan vara! Men fortsätt som du gör så kommer du gå långt!

Fick tips om din blogg! Ska länka på min blogg!



Men vad är hela ditt namn?

2011-10-22 @ 17:46:39
URL: http://Fokis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0