Wednesday

Dags att uppdatera lite nu tänkte jag. Dagen startade med bibliotek. Var klar med allt så jag passade på att göra svenskaläxa. Men gah vad den är lång! Är fortfarande inte klar, får göra en imorgon. Glömde sakerna i skolan. Haha. Aja, efter biblioteket var det NO, det gick bra! Vi diskuterade olika vetenskapsmän och ja.. Helt okej lektion. NO teorin gick ännu bättre! Vi fick frågor som jag inte brukar fatta ett skit av, men jag blev klar på typ två minuter och fick alla rätt! Är faktiskt jättestolt över mig själv, NO är inte mitt bästa ämne direkt. Till lunch vräkte jag i mig ris, köttgrytan såg äcklig ut. Haha. Som sista lektion hade vi matte, som vi hade direkt efter lunch och sen slutade vi! Lyxigt, right? Den lektionen gick super. Vi har matteprov nästa vecka, vi skulle plugga lite till det. Jättemånga rätt fick jag, så jag tror det kommer gå bra! När jag kom hem gjorde jag lite varm mjölk och bara tog det lugnt. Har varit hemma i ca. en halvtimme nu pga. bussen som var försenad. Slutade liksom 14.. Haha :) Klockan 6 är det träning och innan det lite middag hoppas jag.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0