Hemma från Dalarna

Gammal!
Hej mina vänner :) Kom just hem från Dalarna.. Haha vi tog fel på tid, så vi var ca. en timme bort när dopet började :$ Smartskaft till föräldrar man har! Aja, efter blev det mat. Mumma. Sen kaffe och lite snack med kusiner, övrig släkt osv.. Sen skulle vi fika hemma hos min morbror och hans fru Jeanette.. :) Blev smulpaj, vaniljsås, lite kex och kaffe, godaste fikat på länge! Sen i bilen igen och bege sig hemåt.. 4 timmar i bil idag.. Usch jag stod nästan inte ut, hatahatahataattåkabillänge. Men nu är jag hemma, ska äta middag.. Fast är verkligen inte ett dugg hungrig efter massa fika + mat, men gott ändå :) Ska ladda över bilder men det är samma fel som igår.. Ses sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg,och du är så jäkla söt!

2011-09-03 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0