Oredigerade bilder

Får bli oredigerade biler då mitt Gimp verkar ha en dålig dag..

Hej sötnosar! Har inte kunnat uppdatera idag. Toppen skoldag, toppen eftermiddag. Moa var tyvärr sjuk så vi kunde inte ses, så jag shoppade och fikade med mamma istället. Vi brände nästan 3000 på en kvart.. Duktiga tjejor! Så nu ska jag snart äta, spagetti med köttfärssås. Och efter det blir det duschen, sen göra lite No-läxa, ganska roligt faktiskt! :) Ska även sova tidigt idag, lång skoldag imorgon. Men sen är det heeelg! Vi ses lite sneare, pussar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi ses lite sneare!



Dör lite, ja jag har dålig humor...

2011-09-15 @ 20:31:54
URL: http://tessanstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0