Spontan fotografering

Jag & Mira passade på att fota lite självporträtt innan lunch. :) Kommer visa er fler senare, men fotograferingen var lyckad i alla fall!
Den vita tröjan jag har på mig köpte jag på Högböte, det är vår båtklubbs märke och kan bara köpas där. Mira köpte också en, haha! Medium var minsta storleken för tillfället och det är ju 2-3 storleker för stort för mig, men den är mysig ändå! :)
Btw, tror jag stannar hemma imorgon. Är sjuk igen, åååh FET diss på den! Men nu ska vi vara glada här.. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Snälla svara på denna fråga! Hur kan du ta så fina bilder på er två t.ex när ni sitter på gungan?

2011-09-25 @ 20:52:27
Postat av: Paulina

svar: Tack martina din kommentar, den gjorde mig glad igen! Tack för att du finns! Du har också asfin kropp och allting!

/ Paulina

2011-09-25 @ 21:34:35
URL: http://brunetttenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0