Dag i stan

Tjena, har lite bildbrist för tillfället men det rättar väl till sig. Kom nyss hem i alla fall, var ju i stan med Mira. Jag köpte en tröja från Hollister, fekj Burberry-skal, ljusblå shorts & knallrosa trosor.. Haha. Mira och jag köpte likadana också så alla stirrade sönder. Vi åkte vid vid halv 11 ungefär så vi var där ett tag ju. Juste, jag måste köpa en parfym från Hollister, för de har erbjudande nu, typ 3 för 2 kan man säga, och de luktar så jävla gott! Mira köpte 3 idag hihi, och jag måste köpa nån gång. Anteckna. I alla fall, ska snart ut och träffa Mira igen.. Gick bara hem och drack kaffe och bytte kläder så nu har jag på mig skitgamla jeans & en blus bara. Ses senare, puss

Så jävla het.. September 2011


Kommentarer
Postat av: Sara

I vilken affär köpte du skalet?! :D

2012-04-12 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0