Senaste shoppingen

3 iphoneskal, från vänster; Teknikmagasinet 129, Arlanda omkring 500?!, från Natta, vet inte hur mycket..
Kokos duschkräm, från The body shop, ingen aning om pris..
Vårig tröja från Hollister, skulle kostat omkring 300 tror jag? Men var på rea för 130 kr!
Shorts, 199 kr på H&M.. Nackdelen? Förstora, som typ alla andra mina plagg.. Fett trött på det.
Blev faktiskt nöjd med allt! Mest den rosa tröjan också, jättevåriga färger, eller ja, rosa och vit.. Men det är fräscht! Sen älskar jag ju The body shop + att det är kokos, extra bra! Och det bästa är att jag har massa pengar kvar att ta ut från mina päron eftersom att jag gjort massa bra saker, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kermitskaaaal :D

2012-04-20 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0