Svar

smått förargad tjej om Usch:
Martina, lägg ner nu! Du kan faktiskt inte klanka ner på varenda läsare. Alicia menade med all säkerhet inget illa. De som faktiskt frivilligt väljer att läsa din blogg och bry sig om ditt liv borde väl faktiskt få positiv respons på det,inte negativ! Så gör man bara inte!
Dock dömer jag dig icke utifall du anser mig som en förskräcklig läsare för att jag skriver det här men, Alicia var trevlig! Hon var inte otrevlig, det var du som var. Dina spydiga påfund angående hennes s.ka. "ovetande" är absolut inte okej!
Så här kan du inte hålla på, du måste sluta med det. Folk tycker om dig och intresserar sig för ditt liv.Om du nu tyckte kommentaren var jobbig kunde du hur som helst uttryckt dig annorlunda, ignorerat den helt eller i alla fall som Alicia nämner ovan inte publicerat hennes mejl.
Tack för mig!
smått förargad tjej om Q & A:
Tillbaka igen! Ber om ursäkt för det! Hoppades verkligen att det inte skulle behövas. Martina en hur söt som helst tjej med en till godo mycket fin blogg. Till undantag från alla anklagande och allmänt nedvärderade "svar på kommentar" till sina läsare. Läsare som läser just din blogg och bidrar till just din statistik. Förtjänar dem egentligen en utskällning? Förstår inte alls faktiskt. Skärp dig och så kommer din blogg att slå! Skärp dig och lägg energi på ditt liv istället för att klanka ner på de som bryr sig om just det.
Tack för mig.

Svar: Okej, snälla chilla lite. Först tog jag med epostadressen av misstag, jag kopierar ju kommentarerna och då såg jag inte att den följde med. Men jag tog bort adressen så snart hon kommenterade igen. Jag vet att jag lät bitchig i den kommentaren, men jag blir så sur. "när du hade anorexi", jag har för fan anorexi.. Det är ingen sjukdom man blir frisk från så snabbt man inte har ett bmi under 14 längre.. Det funkar inte så, och jag blir så sur på folk som tror det. Såklart kan jag ha uttryckt mig annorlunda, men jag blev väldigt sur och en sån kommentar går inte att ignorera. Hon säger ju ändå att jag ska lägga ut bilder på mig mer än halvnaken på bloggen ?! Har man inte rätt att blir lite sur då? Jag hoppas du förstår varför jag blev sur, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0