Svarar..

Finns för dig ! om Fuck:
Anorexia * 

Jag tror på dig Martina. Jag hoppas på dig 
Du är så jävla stark som person som klarar av detta. 
Jag har också haft Anorexia, jag skrev en komentar har jag för mig. 
Men i vilket fall, du är så fucking fin. 
Skit i den där jävla anorexian. 
Intala dig själv att du ska få vara Martina. 
Inte någon annan. 

Du kommer klara detta. PROMISE.
Svar: Man kan faktiskt säga både anorexia & anorexi. :) Tack så jättemycket, sånt här blir jag peppad av. Tack för att du tror på mig, det hjälper mig att tro på mig själv mer också. Fan vad grym du är som kämpat dig igenom den! Kram.
Tjej om Fuck:
Hur många läsare har du per dag?

Svar: Min statistik suger så brutalt just nu så inte alls många.. Men typ 150, HAHAHAHHA :$ Fast nu går det uppåt igen! :)

Anonym om Statistiken har stake..:
vadå lite grejer? seriöst, sluta lek bortskämd? och oj jävlar cooling med hollister grejor och allt, väx upp.

Svar: Förstår inte riktigt grejen med att orka kommentera sånt här.. Haha, aja dagens garv är tack vare dig i alla fall! Vadå cool med hollister grejor? Jag sa att jag köpte saker därifrån? Ja, jag är coolast i världen, jag vet redan det :) Tror det är du som ska fundera på att växa upp.. Puss

Anonym om Statistiken har stake..:
Du är supersöt! :D jag tycker att du hade dina ögonbryn finare förr, eler de är lite väl målade nu. Ta det inte som något dumt. kram!
Svar: Tack så mycket! Hehe jag vet, det blev cp idag.. Brukar inte alls ha så! :) Tar det inte som något dumt, det är ju bara kul att veta vad folk tycker, haha och det där var jättefult, jag vet :) Kram.

Anonym om Statistiken har stake..:
Riktigt fin blus! Vart har du köpt den?

Svar: Tack så jättemycket! Den är köpt på Gina Tricot, dock för över ett år sen.


Miss and love you, Jack - the horse of the world ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså Martina du är bara så överdriven..

2012-04-12 @ 12:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0