Bra måndag

Idag var jag på Grönan med Jonna. Vi hade det jättekul. Det var faktiskt första gången jag träffade henne så det var nice! Vi åkte allt möjligt, det vanliga. Vi träffade Omar där också, och hans kompisar, så vi åkte lite med dem. Efter Grönan åt jag och min familj middag på Sandy's. Imorgon ska jag träffa Jonna igen, då ska vi kanske rida eller så hittar vi på något annat, beror lite på. Nu vet jag inte vad jag ska göra, chilla typ. Har ni haft en bra kväll?
Ser fett biff ut.. Kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonna vem?? :)

2012-06-18 @ 22:50:45
Postat av: Julia

sv. Okej, jag ska göra ett försök! :D

2012-06-19 @ 08:34:38
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, såg att du tagit bort en kommentar som fanns förut när jag kommenterade :) tycker det är lite konstigt att du tar bort kommentarer, den var ju inte direkt negativ? Jaja kram

2012-06-20 @ 00:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0