Dagens instagram

4 månader med Karl-Johan Hedenström. Jag älskar dig så jävla mycket & du är så jävla bäst. Jag finner fan inga ord, du är bäst bäst bäst. Jag har turen som har världens finaste pojkvän, för det är du.. Jag älskar dig ♥
Chillade med Kristin vid hennes skåp i skolan.. Innan gympan tror jag, för sen såg en lärare min mobil och tog den.. HAHHAHA, händer mig så ofta så hon som förvarar mobilerna kan mitt namn utantill, bland 500 andra.. Hehe, så smart är jag. Bruden på bilden är sdghifdufgjhgghh supervacker!
Kom hem, tog en kopp kaffe och chillade med katten till sällskap.. Han är sjukt jobbig men lite söt ändå. Var så brutalt trött så jag somnade typ en stund i sängen hehe, känner mig sjuk osv men det är ju bättre nu än på typ skolavslutningen.. (förlåt för olika storlekar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0