Detta är nog det rörigaste jag skrivit

Varför? Vad hände? Vi behandlar varandra som luft - vi ignorerar varandra men vi behöver varandra för att leva. Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig tusen gånger om, och jag vet att du läser det här. Du är den bästa pojkvän man kan ha. Bästa. 2 dagar till vår 4 månadersdag, och låt de där 2 dagarna gå utan att vi blir en och en igen. Utan att vi blir "Svampen & Martina". Vi är ju "de där", som en person. Mobilen ligger tyst och jag sitter ensam. Din träning slutar om 31 minuter, smsa, ring, vad som helst. Snälla snälla snälla, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla ni behandlade varandra som luft? Du är tolv År och han kanske var en blyg kille. Var inte så dramatisk

2012-06-03 @ 19:44:40
Postat av: Moa

haha,till dig där ovanför ,with no name.Dom har känt varandra i typ ett helt år,man brukar inte vara blyg då..

2012-06-04 @ 21:45:34
Postat av: Anonym

Kan hålla med första kommentaren faktiskt. Ni är tolv år, ni leker typ som att det vore värsta äktenskapet typ? Snälla

2012-06-05 @ 07:08:20
Postat av: Anonym

Moa: kbry alla killar är det, jag har känt en kille i 5 år och han är fortfarande blyg

2012-06-05 @ 09:42:19
Postat av: Svampen

2012-06-05 @ 12:10:05
Postat av: Svampen

Först ingen av oss e blyg de har vi aldrig varit och Haha ni e så efterblivna vi har känt varandra sen typ 2009 elr nåt sånt och vafan 12 år???? Jag blir fan 14 om typ ett par månader

2012-06-05 @ 12:13:11
Postat av: Anonym

Okeeej......? Om några månader.. Fortfarande för komplicerat för en trettonåring! Sånt här är typ som en nittonåring skulle skriva, enligt mig är det hör dramatiskt för er, menar inget illa men det är inte bra för er.. Jag var också ganska dramatisk när jag var tolv men Asså ni kommer en dag sitta och skratta åt det här... Och svampen, visste inte att du var tretton, du såg it som tolv..

2012-06-05 @ 23:17:40
Postat av: Agnes - FOTOBLOGG

Men snälla, varför ens dryga och inte våga erkänna vem du är? Om du tycker deras förhållande är fånigt, så bara lämna dem ifred. Ingen har tvingat dig att bry dig om deras förhållande. Bara fånigt att kommentera utan namn för att man är för feg för att stå på sig och våga stå för vad man skriver. Dessutom vet väl inte du ett enda skit om deras förhållande? Jag har ett seriöst förhållande med en kille när jag var elva år, jag älskade honom över allt annat och jag grät när det tog slut. DU kanske inte hade något seriöst förhållande när du var tolv, men alla är inte som du. Bara låt bli att kommentera om du inte har någonting vettigt att säga. Tack för mig! :)

2012-06-06 @ 18:51:41
URL: http://tegelsten.devote.se/
Postat av: Anonym

Hejsan Agnes. För det första RESPEKTERA att jag inte skrev mitt namn! För det andra har jag ALDRIG sagt att deras förhållande är "fånigt"! Jag säger bara att jag vet, en dag kommer de sitta och skratt åt det här, Asså ingen tänker helt klart när man är tolv man är ju för fan inte ens tonåring?! Jag var också så men ASSå man borde inte göra så stor grej av det hela Plus att det är inte sunt för en tolvÅring!! Så Agnes jag tycker att du ska sluta lägga dig i! Och om du hade ett seriöst förhållande med en när du var elva, det skiter jag fullständigt i jag var också ihop med en då och jag grät men det vAr för att ALLA gör det när msn är liten??? So shut up nolifer...

2012-06-07 @ 17:00:43
Postat av: Anonym

Och Agnes du ska inte heller kommentera om du inte har något vettigt att säga! Såna som du säger aldrig nåt vettigt.... Lite dum i..... Hej då Sötis! :D

2012-06-07 @ 17:03:18
Postat av: Agnes - FOTOBLOGG

HEEEEEEJ IGEN BABY

Du vet faktiskt inte om de kommer skratta åt det här som äldre. Vem fan vet om de går och gifter sig? Tänker inte dryga mer med dig, bara en fråga till, darling: är det du som har kommenterat min blogg? Har din ip-adress, i sådana fall. :)

Kram kram ;* <3

2012-06-07 @ 20:59:27
URL: http://tegelsten.devote.se/
Postat av: Anonym

Äääää, de kan väll gifta sig men Asså åt allt det här komplicerade kommer de skratta åt, men du är ju så trög så du fattar Ju inte, och baby?? Du är inte ens värd att kallas baby, lilla gumman jag har inte ord nog att uttrycka hur trög du är... Men Asså en sak ska du veta du är värd 0 för mig så sluta lek något!

2012-06-07 @ 21:22:35
Postat av: Anonym

HAHA AGNES LOVE YOU <3

2012-06-11 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0