Home again

Äntligen hemma! Har haft det så sjukt kul. På torsdag eftermiddag åkte jag båt ut till Skarpö och mötte Hampus, Matilda och alla. Så jävla underbara människor! Hände inte så mycket, eller jag och Matilda paddlade i 1,5 timme HAHA. På fredagen kom Wilma och Felix tror jag de hette, kände i alla fall inte dem. Vi åt mat och sånt och gick till festplatsen och dansade kring stången hahaa.. På kvällen blev det fest och det var så sjukt jävla galet kul. Jag, Matilda och Wilma skippade 15-års-festerna och drog till en fest där alla var typ 20-30, och aspackade. HAHHAHA så jävla kul för alla var så jävla perversa och asroliga. Hade seriöst en så jävla grym kväll och natt man bara kan ha. På lördagen vaknade alla vid 10 förutom jag och Matilda som vaknade 1. Ojdå. Sen var vi såhär asballa och gick på gudstjänst med massa gamlingar, HAHHAHA. Sen gick de andra på nån fika men jag och Hampus drog hem och sov på varandra, typ. Sen drog Wilma på eftermiddagen och idag skulle Hampus och Matilda jobba, eller de sommarjobbar ju för de är ju 15, vill ocksååååå. Jaja nu kom jag nyss hem och lunch ska intas. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0